Het is voorbij gevlogen

15 augustus 2012 - Rotterdam, Nederland

Na zes weken sliepen we vannacht weer in ons eigen bedje. Hoewel we geen van allen terug naar Nederland wilden, zit onze lange reis er nu echt op. We hebben genoten van alle spannende en interessante uitstapjes in Thailand. We hebben vrijwilligerswerk gedaan bij de olifanten en een onvergetelijke heerlijk ontspannen week op Koh Tao gehad. We hebben mooie delen van Maleisië gezien en de mooie onderwaterwereld van rond Pulau Perhentian Besar. We hebben veel (Nederlandse) mensen ontmoet en mooie reisverhalen gehoord. Ook hebben we hardwerkende lieve mensen uit Thailand en Burma ontmoet. Tot slot hebben we een fijne tijd in Singapore gehad met familie en opa en oma Timmerije. Het was soms back to basic, luxe en soms heel luxe, maar vooral een reis om nooit meer te vergeten. We vonden het super dat jullie zo meeleefden en het was altijd leuk om nieuwe reacties te lezen. Bedankt allemaal en tot gauw nu we weer in Nederland zijn. Dit is ons laatste berichtje op de reislogger, maar we hebben de smaak van het avontuur te pakken en gaan hard sparen voor een volgende reis met onze rugzakken!

1. Carla:
    15 augustus 2012
    Welkom thuis. En fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben. Nu eerst maar al deze indrukken verwerken en op naar het volgende avontuur.

Bedankt voor jullie mooie verhalen.

veel liefs van Carla
  2. Rene, Danielle, YfkeZevenbergen en Feike:
    15 augustus 2012
    Nou welkom weer (veilig)thuis super dat jullie er zo van genoten hebben en dat het voor herhaling vatbaar is. Nou tot heel snel ....hadden iets afgesproken maar weet niet meer voor wanneer maar bel nog wel. kom maar lekker bij en zijn heeeel benieuwd naar jullie verhalen en foto's
    Liefs en een dikke kus van ons
  3. Sytske en Ronald van den Heuvel:
    15 augustus 2012
    welkom terug en probeer je relaxte vakantie gevoel zolang mogelijk vast te houden! xxxRonald en Sytske
  4. Tensia:
    16 augustus 2012
    Hoi lieverds...het is idd voorbij gevlogen maar wel fijn dat jullie veilig en gezond weer thuis zijn. Welkom terug!

Liefs en x van ons
  5. Pamela:
    16 augustus 2012
    Fijn om te horen dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen en lekker hebben geslapen in je eigen bed...